Expectation "Dia ni gila ke?"

by - 1:34 PM

Salam gais!

Harini dah berapa syawal ek? 13 Syawal. MasyaAllah cepat sangat masa berlalu kan? Takpe lah masa berlalu cepat pun, dah tak sabar tunggu bulan november ni untuk sambung belajar hihi.

Back to the title, siapa yang gila ni? Kenapa aku cakap dia gila? Apa yang dia dah buat?

I'm talking abt that guy yang gelarkan diri dia Molg H. Tak sure tu nama dia ke nama buku dia ke nama kucing ke peti ais ke kan. Dia ni ada buat comic, comic dia ni memang viral la sebab sangat-sangat creepy and tak masuk akal.

Ni antara comic-comic dia :











my expectation abt beranak dalam air em ._.


Kalau korang baca komik-komik ni mesti first impression korang is "pelukis dia ni mesti ada masalah mental" "dia ni gila ke lukis benda tak masuk akal macam ni" . Itu laa yang aku fikir untuk kali pertama. Tapi bila fikir balik, dia ni mungkin macam kita je. Cuma dia ni jenis fikir jauh. Tak dinafikan sometimes aku pun ada fikir benda-benda merepek macam ni cuma aku tak komikkan aje hehe.

In a nutshell, dia ni kreatif. Mungkin ni hobi dia, suka benda yang horror and thinking out of the box, kan? Sekarang ni tak pasal-pasal dia dah femes sebab komik dia ni. 

Well aku pun suka benda-benda creepy macam ni even aku ni penakut sangat. Actually bukan ke arah ngeri macam ni but lebih kepada paranormal, makhluk ghaib macamtu. Since @seramshit dekat twitter dah takde aku dah taktau nak baca kisah hantu dari mana hahahahaha.

Bye.

You May Also Like

6 fella