Something About First Love?

by - 3:04 AM

Related image

talking about first love... yang main-main ke yang real?

yang main-main, haha. jatuh cinta untuk kali pertama la? it was happened when i'm in standard 4. time tu hodoh gila bapak dengan speck dengan hitam legam nya, dengan baju besar masyaallah ai kenot. aku suka dekat sorang mamat ni, we're classmate. he's quite hot dekat sekolah since he is a pengawas. and handsome. dan pandai. aku ni apa jelah ada time tu. sebab apa suka? well this question ekceli... bila aku tanya kau sebab apa kau jatuh cinta dekat pakwe kau, bukan dekat lelaki lain? susah kan nak jawab? same thing with this situation la. kitorang pun sekolah agama sama so memang pagi petang ngadap muka dia. the funny moment when semua benda yang dia buat, aku gedik nak ikut. dia goyang kaki, aku goyang kaki. dia pergi pusat sumber aku sibuk nak ikut. seems annoying kan urgh i hate my old me. but now, dia pun dah kemana. but i heard dia sekarang dah berjaya. yelah budak pandai kan. and dah jadi abam sado. but still handsome. i'm not really care sebab rasa tu dah hilang. *flip hair*

yang real, kay ni bab sedih sikit. first time couple. he is my senior at school. beza setahun je. dari form 1 dok usha but form 3 baru dapat kehkeh. bukan aku yg mulakan, dia yang menggatal nak mengorat. couple dalam 2 years 8 months the putus atas sebab-sebab tertentu. honestly, sampai sekarang susah nak buang nama dia dalam hati ni. even dia dah happy with someone else now but aku tak pernah lupa dia dalam doa aku. tiap kali teringat mesti teriak. because for me, he is the most best guy i ever met. baik sangat, caring, penyabar but dia bukan takdir aku so let him go jelah. sampai sekarang still contact but things never be the same as before anymore. rindu sangat but apakan daya...

okay done entry luahan hati. bye sis nak layan runningman kihkih muah ciked :*

**********************************************************************

UPDATED ; dah getback dengan my ex so yeah, im happy. lol

You May Also Like

1 fella